Výrobci

Newsletter

Obchodní podmínky

 

1. Jak vybírat zboží a objednat.

Kliknutím na vybranou položku se zobrazí její stručná charakteristika, doplněná o cenu zboží (včetně DPH) a o obrázek. Kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku" vedle vybrané položky se tato položka přiřadí k obsahu vašeho "nákupního koše" (zároveň se Vám zobrazí nákupní koš s celým obsahem). Automaticky se přiřadí 1 kus zboží, chcete-li zakoupit dva a více kusů, jednoduše změňte číslici vedle vybrané položky v nákupním košíku a stiskněte tlačítko "přepočítat".

Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, než je uvedeno ve Vaší registraci, máte možnost zadat adresu dodací.
Políčko "Poznámka" použijte prosím i pro uvedení případného časového omezení dodávky zboží nebo jiných upřesňujících údajů.
Tlačítkem "Odeslat nákup" nyní odešlete objednávku. Do 24 hodin Vám přijde e-mail s potvrzením o úspěšném objednání. Kdyby se tak nestalo, prosím kontaktujte nás.
Na Vámi uvedený email a nebo telefonní číslo Vás bude kontaktovat některý z našich pracovníků, který s Vámi dohodne den a čas doručení zboží k Vám.



2. Osobní vyzvednutí zboží.

  • Můžete si objednané zboží bez čekání odnést.
  • Pověnují se Vám kvalifikovaní prodavači, kteří Vám rádi pomohou s výběrem zboží. Je potřeba předem dohodnout telefonicky nebo mailem termín Vašeho nákupu!
  • Mnoho z nabízených položek máme skladem, můžete si je rovnou odnést.


3. Kdy a jak Vám dodáme objednané zboží?

Datum a časový interval dodání s Vámi  dohodneme telefonicky nebo mailem.

Zboží doručujeme standardně do třech pracovních dnů od přijetí objednávky (pokud je zboží ihned dostupné). Upozorňujeme, že v předvánočním období může dojít ke zdržení dodávky - je však samozřejmě v našem zájmu dodat Vám objednané zboží co nejdříve. Pokud některé objednané zboží není momentálně u dodavatelů dostupné, samozřejmě Vás o tom také informujeme telefonicky nebo mailem a sdělíme předběžný termín dodání - dle informací našich dodavatelů.

Objednávka vám bude doručena Balíkem Do Ruky České pošty - jde o službu, která zaručuje doručení zásilky přímo na adresu zákazníka. Termín doručení Vám předem oznámíme telefonicky nebo mailem. Pokud přesto nejste v okamžiku doručení na adrese přítomni, je zásilka uložena na poště a můžete si ji tam buď vyzvednout do 7 dnů, nebo si s poštou telefonicky domluvit opakované doručení. Nebo balíkovou službou PPL, kdy balík obdržíte na vaši adresu druhý den po vyexpedování zboží.


4. Jak platit?

  • Dobírkou, při předání zboží poštovním kurýrem.
  • Platba v hotovosti (EET) na místě při převzetí zboží.
  • Platba předem složenkou nebo převodem z Vašeho účtu: Po vložení objednávky vám vystavíme Vám zálohovou fakturu a obratem zašleme na Váš mail. V tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet. Číslo účtu: 78-7837640247/ 0100, Komerční banka. Variabilní symbol platby bude číslo zálohové faktury.
Pokud zaplatíte předem a zboží nebude možné dodat ani nahradit jiným modelem (na základě dohody), garantujeme vrácení celé částky zpět na Váš účet.
 


5.Dodání zboží

  •   Osobní odběr na adrese provozovny. Možnost platby v hotovosti (EET).
  •   Balíkem Do Ruky České pošty na dobírku - cena dopravy + doběrečné je 160,-.
  •   PPL na dobírku - cena dopravy + doběrečné je 130,-.
  •   U objednávek nad 5.000,- je přeprava a doběrečné ZDARMA.
  •   Při využití možnosti "platba převodem" Zasíláme zboží službou balík Do Ruky Českou poštou (160,-) nebo PPL (130,-). U objednávek nad  5.000,- je také přeprava ZDARMA.
  •   Jiné způsoby doručení možné po dohodě s prodejcem.
  •   Zboží zasíláme také do zahraničí (např. Slovensko...atd.) Obchodním balíkem České pošty na dobírku (pokud je to možné). Cena přepravy je 300,- až 350,- podle objemové váhy balíku. U objednávek do zahraničí (EU) nad 10.000,- je poštovné  ZDARMA.

 

Našli jste zboží někde jinde levněji? Informujte nás prosím, pokusíme se vám nabídnout lepší cenu!

 

 

 

6. Obchodní podmínky


   Níže uvedené obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí, platí pro nákup v internetovém obchodě www.trailbiker.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka). Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu : Martin Zelingr – trailbiker.cz, se sídlem v Havl. Brodě, IČO 72802782, DIČ CZ7410272980. Kontaktní informace naleznete v sekci „Kontakty“. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Přijetí zboží kupujícím od prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a kupující souhlasí s obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy.  Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Možnosti objednávky Objednávat je možno následujícími způsoby:

  • Prostřednictvím elektronického obchodu (www.trailbiker.cz)
  • Elektronickou poštou (e-mailem: trailbiker(at)seznam.cz
  • Osobně
  • Telefonicky


 Povinnosti kupujícího

 Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu v objednávce nezbytné údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky, tj.:
 

  • jméno, příjmení a bydliště nebo obchodní jméno a sídlo kupujícího,
  • IČO a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH,
  • kód a název zboží dle ceníku,
  • způsob odebrání a dopravy,
  • dodací adresa (je-li jiná než adresa bydliště),
  • všechny další údaje, které kupující považuje za důležité.

 
Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná. Storno objednávky je možné do 24 hodin od učinění objednávky. A to e-mailem (trailbiker(at)seznam.cz) nebo telefonicky (777255375). Prodávající není povinen akceptovat změnu objednávky v okamžiku, kdy již předal zboží dle původní objednávky přepravci, či již zboží upravil na přání zákazníka. V případě, že nakupující již nějakým způsobem poukázal finanční obnos na účet prodávajícího (např. převodem z účtu), je prodávající povinen tuto částku vrátit. Pokud bude chtít nakupující stornovat svoji objednávku později, bude tak učiněno pouze po vzájemné dohodě obou stran a případné srážce (poplatku) za prokazatelné náklady s převodem finančního obnosu. Zákazník je o své objednávce informován e-mailem ihned po jejím uskutečnění. Právní vztahy mezi prodávajícím a spotřebitelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „obch.z.“), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a dále předpisy upravujícími vztahy mezi prodávajícím a kupujícím nepodnikatelem.
   Právní vztahy mezi prodávajícím a podnikatelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 513/1991 Sb. (dále jen „obch. z.“) a příslušnými právními předpisy upravujícími vztahy mezi prodávajícím a kupujícím podnikatelem.
   Prodávající se zavazuje informovat řádně kupujícího o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku. Je-li to nezbytné s ohledem na povahu výrobku, zajišťuje prodávající potřebné informace ve srozumitelném písemném návodu přiloženém k výrobku. Odstoupení od smlouvy Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, kdy v této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Kupující může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že buď doručí zboží osobně na prodejnu prodávajícího spolu s projevem vůle od smlouvy odstoupit, nebo na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit. Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 14 dnů ve smyslu § 53 odst. 7 obch. z. má kupující právo odstoupit bez jakékoliv sankce, tím není dotčen nárok prodávajícího na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, pokud možno v původním obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.Závěrečné ustanovení Platné obchodní podmínky jsou k dispozici při osobním odběru a na internetových stránkách a každý kupující je při koupi zboží na tyto podmínky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy s v souvislosti se změnou na trhu zboží, které prodávající nabízí.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 1. 1. 2015 a v plném rozsahu ruší dřívější obchodní podmínky.


 

7. Reklamační řád


Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Jako doklad o záruce vystavuje TrailBiker.cz ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, katalogové číslo, datum prodeje).

 

1. Záruční podmínky

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty nebo PPL, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

 

2. Postup při reklamaci zboží

V případě, že zboží reklamujete, okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno , adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). 

3. Vyřízení reklamace

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V případě , že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

4. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2015 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.